Διαφήμιση
Διαφήμιση


Ο καφές της Κυριακής

 

Τα τελευταία 20 χρόνια αυτό που ακούμε από τον εκάστοτε Υπουργό των Οικονομικών είναι η ανάγκη να κυνηγήσουν τους... φοροκλέφτες, ώστε με τον τρόπο αυτό να υπάρχει ισονομία και να μην την πληρώσουν οι μικροί, που θέλοντας και μη δεν μπορούν να ξεφύγουν από το δόκανο της Εφορίας.

Και όμως οι Υπουργοί αλλάζουν, αλλά το πρόβλημα όχι μόνο παραμένει, αλλά γιγαντώνεται. Και τώρα με την οικονομική κρίση αυτό έχει γίνει πραγματικά ασήκωτο στις πλάτες ανθρώπων που ήδη τα μέτρα της κυβέρνησης τους έχουν λυγίσει.

Και το ερώτημα, μιας και ξανά με δηλώσεις του νυν Υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου βγήκε ξανά στο προσκήνιο το θέμα της φοροδιαφυγής και αυτή τη κρίσιμη χρονική στιγμή για τον τόπο θα αρκεστεί ξανά η κυβέρνηση σε ευχολόγια ή θα έχουμε κάποια αποτελέσματα.

Οι δηλώσεις Βενιζέλου

Τη διαβεβαίωση ότι η Ελλάδα θα κάνει υπεράνθρωπη προσπάθεια για να τηρήσει το λόγο της έναντι των εταίρων της παρείχε, μέσω της εφημερίδας Guardian, ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος. Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μεταξύ άλλων, υπογράμμισε ότι «η φοροδιαφυγή θα αντιμετωπιστεί ανηλεώς».
Το δημοσίευμα του Guardian έχει τίτλο: «Θα κάνουμε υπεράνθρωπη προσπάθεια» και ο συντάκτης του σημειώνει: «Ο Ευάγγελος Βενιζέλος έφερε μέτρα λιτότητας για να αντιμετωπίσει την ελληνική κρίση χρέους - τώρα υπόσχεται καταστολή της φοροδιαφυγής».

Το δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας, που φιλοξενεί δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών, έχει «φόντο» το πενταετές Στρατηγικό Σχέδιο 2011-2015 για την αλλαγή της ελληνικής Φορολογικής Διοίκησης, που παρουσιάσθηκε από τον Ευάγγελο Βενιζέλο την Παρασκευή.
«Βρισκόμαστε στη μέση μιας μάχης. Μια μάχη για την εφαρμογή ενός προγράμματος δημοσιονομικής εξυγίανσης... μια μάχη για την εκτέλεση του προϋπολογισμού, μια μάχη για την επιβολή των ιδιωτικοποιήσεων», «έχει μεγάλη σημασία για μας να τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας προς την ΕΕ και το ΔΝΤ. Και θα κρατήσουμε το λόγο μας. Θα κάνουμε υπεράνθρωπη προσπάθεια για να τηρήσουμε το λόγο μας» επισημαίνει.

 

 

 

?Προσφορές και «προσφορές»

Με αφορμή τις καλοκαιρινές εκπτώσεις στην αγορά έχει αναπτυχθεί μια μεγάλη κουβέντα γύρω από τις τιμές. Πολλοί θεωρούν – και έχουν δίκαιο – ότι σ’ αυτές τις δύσκολα οικονομικές στιγμές που ζούμε δεν είναι η κατάλληλη ώρα κάποιοι να βγάλουν κέρδος που δεν το δικαιούνται!

Αυτό βέβαια, με απλά λόγια, σημαίνει ότι πλέον και ο ίδιος ο καταναλωτής δεν πηγαίνει με κλειστά μάτια για να κάνει τα ψώνια του. Ψάχνει και μάλιστα πολύ. Θέλει να δει αν οι εκπτώσεις είναι πραγματικές ή εικονικές. Και άλλα πολλά, που πριν από λίγα χρόνια ήταν… μειωτικό να το συζητά κανείς!

Και εδώ πάμε στο δεύτερο μέρος της υπόθεσης, που έχει να κάνει με τους ανθρώπους της αγοράς. Όταν ακούγεται ότι υπάρχουν εκπτώσεις ή προσφορές, θα πρέπει αυτό που γράφει η ταμπέλα να είναι το πραγματικό και όχι ο τρόπος για να τραβήξει κάποιος στο κατάστημά του πελάτες, αδιαφορώντας για το αν με τον τρόπο αυτό να εξαπατά.

Με άλλα λόγια, στην δύσκολη συγκύρια που περνά η κοινωνία προφανώς η «ανάκαμψη» δεν μπορεί να έρθει με μισόλογα και με διάθεση να κλέψω τον διπλανό. Μόνο με καθαρές κουβέντες και… τιμές θα μπορέσει να έρθει η ανάκαμψη ή ακόμη και η ανάσα της στιγμής που και αυτή είναι καλοδεχούμενη…

 

Η αγορά περνά δύσκολα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν «καθαρές συμφωνίες»

 

 

?Πάνε οι ένδοξες στιγμές του αυτοκινήτου

Η εικόνα ένα σπίτι.. τρία αυτοκίνητα φαίνεται πως είναι μια συνήθεια που πλέον ο Έλληνας –θέλοντας και μη – την έχει κόψει.

Άλλωστε ποια τράπεζα πλέον δίνει δάνεια… πολυτέλειας. Βέβαια είναι οι ίδιες που μοίραζαν δεξιά και αριστερά τα δανεικά, όχι για ένα και δυο αυτοκίνητα, αλλά για πολλά περισσότερα. Αλλά για την όλη κατάσταση είναι σαφές ότι οι αριθμοί που κυκλοφορούν μιλούν από μόνοι τους για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί γύρω από την αγορά αυτοκινήτου. Και όλα αυτά σε σύγκριση με το 2010 και όχι με προηγούμενα χρόνια, που σαφώς εκεί η διαφορά θα ήταν τρομαχτική!

Συνολικά 84.676 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου 2011, παρουσιάζοντας μείωση 39,3% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2010.
Επίσης, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ), μείωση 25,2% είχε παρουσιάσει το επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2010 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2009.
Η κυκλοφορία νέων μοτοσυκλετών (άνω των 50 cc) κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου 2011 ανήλθε σε 32.345, έναντι 41.714 το 2010, παρουσιάζοντας μείωση 22,5%.
Μείωση 12,8% είχε παρουσιάσει το επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2010 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2009.

Διαφήμιση

Τελευταίες ειδήσεις

 

ΕΛΛΑΔΑ

News image

64 νεκροί εκ των οποίων 13 εμβολιασμένοι

Δεκατρείς άνθρωποι προστέθηκαν την τελευταία εβδομάδα στον κατάλογο με τα θανατηφόρα κρούσματα της γρίπης, ανεβάζοντας ...

της Νικολέτας Μούκα | Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017

Περισσότερα

ΚΟΣΜΟΣ

News image

Ο τρικαλινός που μαθαίνει στην Βραζιλία τι θα πει Ελλάδα!

Άρωμα Βραζιλίας χθες στο «Ράδιο Πρωινός 105,3» από έναν τρικαλινό που ζει τα τελευταία 4 ...

του Χριστόφορου Παπαθανασίου | Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2012

Περισσότερα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

News image

Αλαλούμ με τις αποδείξεις

Μήνες τώρα από τον Γενάρη μέχρι και σήμερα οι Τρικαλινοί μάζευαν και ξαναμάζευαν αποδείξεις από ...

της Νικολέτας Μούκα | Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2016

Περισσότερα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

News image

Στόχος περισσότερες δράσεις

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε προχθές, το πρωί η Εύξεινος Λέσχη Ποντίων & Μικρασιατών Ν. Τρικάλων, ...

της Νικολέτας Μούκα | Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Περισσότερα
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ | Powered by tymbos