Κ 14: Στον τελικό Δήμητρα και ΑΟΤ

Κ 14: Στον τελικό Δήμητρα και ΑΟΤ

Δήμητρα και Α.Ο Τρίκαλα θα βρεθούν στον τελικό της Κ 14 προκειμένου να διεκδικήσουν το φετινό πρωτάθλημα.

Η πρώτη κέρδισε χθες με ανατροπή 3-1 τον Πύργο, ενώ ο Α.Ο Τρίκαλα νίκησε 4-0 την Ακαδημία Αμπελακίων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ


Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *