To πάγιο αίτημα για ασφαλείς ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις επανέρχεται από πολίτες και φορείς στην πόλη των Τρικάλων, μετά το τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης σε αυθαίρετη διάβαση και στοίχησε τη ζωή σε έναν 50χρονο πολίτη.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων (ΣΦΣΤ) κ. Βασίλη Τριανταφύλλου οι αυθαίρετες διαβάσεις κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών είναι πολλές και ευθύνη φέρει ο ΟΣΕ, αλλά και οι τοπικές αρχές που δεν αναδεικνύουν το μείζον αυτό ζήτημα.
«Μέσα σε μια αυθαίρετη και επικίνδυνη διάβαση είχαμε το θάνατο ενός συμπολίτη μας. Το πρόβλημα ξεκινά από τον ΟΣΕ με τον ελληνικό σιδηρόδρομο να βρίσκεται στη χειρότερη κατάσταση, εδώ και δεκαετίες» ανέφερε, ενώ επέρριψε ευθύνες και στην τοπική κοινωνία που επιτρέπει και ανέχεται να υπάρχουν αυτές οι αυθαίρετες και άκρως επικίνδυνες διαβάσεις.
Όπως σημείωσε ο κ. Τριανταφύλλλου από το Φλαμούλι μέχρι το Κηπάκι δεν υπάρχουν μια ή δύο αυθαίρετες διαβάσεις, αλλά 17!
«Δεν είναι μόνο οι τρύπες που έχουν δημιουργηθεί, κόβοντας τα συρματοπλέγματα. Πολλές είναι οργανωμένες, με σκαλάκια ή ταμπέλες και αυτό δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά» υπογράμμισε.
Και πρόσθεσε: «Το σύνθημα μας είναι ασφαλείς διαβάσεις μέσα στην πόλη και αυτό πρέπει να γίνει με τη βοήθεια της τοπικής Αυτοδιοίκησης».
Ωστόσο, δεν παρέλειψε να σταθεί και στην απουσία ασφαλών ισόπεδων διαβάσεων στην περιοχή των Τρικάλων, αλλά και στα προβλήματα που καταγράφονται στις ήδη υπάρχουσες.
«Έχουμε δύο υπόγειες διαβάσεις, μια στα Σαράγια, αλλά και στο 3ο Γενικό Λύκειο Τρικάλων που έχει πολλά προβλήματα με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να μην περνούν από εκεί» σημείωσε.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων αναφέρθηκε και στην επικινδυνότητα που έχει καταγραφεί στις ισόπεδες διαβάσεις, όπου πολλές φορές έχει σημειωθεί κάποιο ατύχημα.
«Στην περιοχή του Πύργου υπάρχει ζήτημα με την συγκεκριμένη διάβαση και θα πρέπει να συνδεθούν τα φανάρια με την διάβαση. Επικίνδυνες διαβάσεις έχουμε στον περιφερειακό, αλλά και στην Τρικάλων – Καλαμπάκας, κοντά στο ξενοδοχείο “Αμαλία”» σημείωσε.
Τέλος, ο κ. Τριανταφύλλου στάθηκε στην υποβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου, τόσο στο ζήτημα των δρομολογίων, όσο και στη συντήρηση και καθαριότητα της γραμμής.
«Αξίζει να αναφέρω ότι στην γραμμή Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα απασχολούνταν 60 εργαζόμενοι, σήμερα είναι μόνον δύο» πρόσθεσε με έμφαση.