Δεκάδες είναι τα αιτήματα που δέχεται καθημερινά το τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου Τρικκαίων (Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη) από αιτήματα που πολιτών που ζητούν να προχωρήσουν τα συνεργεία του Τμήματος Πρασίνου και Αγροτικής Ανάπτυξης στον καθαρισμό των χόρτων.
Από την περασμένη εβδομάδα ξεκίνησε η αντιπυρική περίοδος και το διάστημα αυτό θα πρέπει, βάσει των νόμων, οι πολίτες να προβαίνουν σε καθαρισμό των οικοπέδων τους.
Εάν δεν καθαριστεί ένα ιδιωτικό οικόπεδο, ενεργοποιείται η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου. Αυτή, κατόπιν αίτησης ή καταγγελίας, προβαίνει σε αυτοψία, αποστέλλει ειδοποίηση με συστημένη επιστολή και, ο πολίτης θα πρέπει, σε διάστημα 15 ημερών να προβεί στην αποψίλωση.
Αν και πάλι δεν το πράξει, οι υπηρεσίες του Δήμου καθαρίζουν μεν τον χώρο, αλλά στον ιδιοκτήτη επιβάλλονται, σύμφωνα με τον νόμο, ποινικές (από την Πυροσβεστική Υπηρεσία) και διοικητικές κυρώσεις (από τον Δήμο), δηλαδή η σχετική δαπάνη καθαρισμού, αλλά και πρόστιμο.
Ωστόσο, δεν απουσιάζουν τα παράπονα των δημοτών για καθυστέρηση από την πλευρά της αρμόδιας Υπηρεσίας, σχετικά με την διεκπεραίωση των αιτημάτων τους για τον καθαρισμό των χόρτων.
«Προσπαθούμε να ανταποκριθούμε σε όλες τις απαιτήσεις, αλλά καθημερινά τα αιτήματα που έρχονται είναι πολλά» σημείωσε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Παναγιώτης Ντιντής και ζήτησε από τους δημότες να συνεργαστούν.
Περισσότερα στην έντυπη έκδοση…