Επιστρέφουν τα οχήματα χωρίς οδηγό

Φοιτητές του ΤΕΦΑΑ, σπουδαστές της ΣΜΥ, δημοτικούς υπαλλήλους και τους υπαλλήλους του E-Trikala θα μεταφέρουν, σε πρώτο στάδιο τα οχήματα, χωρίς οδηγός που θα παρουσιαστούν αυτή την Παρασκευή 21 Απριλίου, στα Τρίκαλα στο πλαίσιο του συνεδρίου #Τρίκαλα2030  που θα διεξαχθεί στις πρώην αποθήκες του ΟΣΕ.

Λεπτομέρειες για το πρόγραμμα έδωσε,  χθες μιλώντας στην στη Λέσχη 97,6 ο διευθύνων σύμβουλος της Ε- Trikala Οδυσσέας Ράπτης.

« Θα έχουμε πλέον οχήματα χωρίς οδηγό, αυτό είναι το νέο πρότζεκτ που θα δοκιμαστεί στην πόλη μας. Δεν θα εκτελούν συγκοινωνιακό έργο, αλλά θα γίνεται η μεταφορά με εντολή, θα έχει στείλει κάποιος το μήνυμα του και αυτό το όχημα θα τον παραλαμβάνει από συγκεκριμένη στάση» τόνισε.

Σύμφωνα με τον κ. Ράπτη η διαδρομή του οχήματος έχει προγραμματιστεί να διασχίζει τον σταθμό του ΟΣΕ στην οδό Πύλης, αριστερά στο Φλαμούλι και θα καταλήγει στις Καρυές στο ΤΕΦΑΑ.

«Αυτό θα είναι το δρομολόγιο, έχει εξοπλιστεί ήδη με τελευταίας τεχνολογίας αισθητήρες και φανάρια για να επικοινωνεί με τα οχήματα, και η παγκόσμια πρωτοπορία και πάλι των Τρικάλων είναι ότι έχουμε την μεγαλύτερη πίστα σε χιλιόμετρα» πρόσθεσε.

Μάλιστα, ανέφερε ότι η  μεγάλη πρόκληση στη διαδρομή των Τρικάλων είναι ότι θα έχουμε δύσκολες και αντίξοες συνθήκες, «και πιστεύω ότι οι συμπολίτες μας θα δούνε ότι είναι ένα διεθνές έργο που μπορεί να μας φέρει προστιθέμενη αξία, κι ευελπιστούμε ότι το φιλότιμο των τρικαλινών θα μεγιστοποιήσει πάλι αυτή την προσπάθεια».

« Την Παρασκευή θα έχουμε τα εγκαίνια των οχημάτων, και έπειτα από ένα μήνα περίπου θα βγούνε και στο δρόμο. Θα μεταφέρουν φοιτητές του ΤΕΦΑΑ, σπουδαστές της ΣΜΥ, δημοτικούς υπαλλήλους και τους υπαλλήλους του E-Trikala. Θα περνάνε καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή, αλλά θα είναι σχετικά αραιά τα δρομολόγια, ως 4 φορές ανά ημέρα. Ένα μεγάλο ζητούμενο θα είναι η ταχύτητα που κινούνται, όπου και πάλι θα είναι πρωτοποριακό για εμάς που έχουμε ορίσει ότι θα πηγαίνουν από 25 έως 40 χλμ/ώρα» τόνισε ο κ. Ράπτης.

Σημειωτέον, το πρόγραμμα που παρουσιαστεί αφορά στην κίνηση αυτοματοποιημένων οχημάτων με τεχνολογία τελευταίας γενιάς. Συνεργάζονται, δε, για αυτό, το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΣΗΜΜΥ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) και το Πανεπιστήμιο της Γένοβας (UNIGE).

Με την συνέχιση της πλοήγησης σας στην σελίδα μας θεωρούμε αυτόματα ότι αποδέχεστε τους όρους χρήσης μας. Αποδοχή Όροι χρήσης