Nature

Εργασίες στο υπόλοιπο της νέας ΕΟ Τρικάλων – Πύλης

Έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος στο έργο αποπεράτωσης της νέας ΕΟ Τρικάλων – Πύλης, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη.
Οι εργασίες, που είναι στην παρούσα φάση χωματουργικές, πραγματοποιούνται σε μήκος 4 χλμ της οδού, από την πλευρά της Πύλης και με κατεύθυνση προς τα Τρίκαλα αναφέρει ο κ., Μιχαλάκης, προσθέτοντας ότι προς την κατεύθυνση της Πύλης προβλέπεται να κατασκευαστεί κυκλικός κόμβος σύνδεσης της ΕΟ με τον Περιφερειακό Πύλης στο ύψος των Σφαγείων.
Το εν λόγω έργο περιλαμβάνει τμήμα της Ε.Ο. Τρικάλων – Άρτας και συγκεκριμένα την παράκαμψη Πύλης – Παλαιομονάστηρου, συνολικού μήκους 4,5Km και προϋπολογισμού 16,8 ευρώ, από Κοινοτικά κονδύλια.
Με την εργολαβία προβλέπεται να κατασκευαστεί κύρια οδική αρτηρία διαχωρισμένων κινήσεων με στηθαίο σκυροδέματος τύπου New Jersey μήκους περίπου 4,5Km.
Στο φυσικό αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνεται επίσης:
• Η κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου μήκους 1,2Km (δεξιά και αριστερά της αρτηρίας),
• Η διαμόρφωση δύο ισόπεδων κόμβων (Ι/Κ Αγ. Βησσαρίωνα & Ι/Κ Πύλης) όπου θα εφαρμοστεί ηλεκτροφωτισμός με φωτιστικά σώματα τύπου L.E.D.,
• Η κατασκευή αγροτικού οδικού δικτύου μήκους 4,25Km,
• Η κατασκευή πεζοδρομίου και λιθόκτιστου τοιχίου προς την πλευρά του Πορταϊκού ποταμού, από την αρχή του έργου έως και την γέφυρα προς Άγιο Βησσαρίωνα.
• Η κατασκευή πεζοδρομίου και ποδηλατοδρόμου μεταξύ της αρτηρίας και της Νότιας παράπλευρης οδού καθώς και πεζοδρομίου προς την πλευρά της Πύλης.
Με την κατασκευή του έργου ολοκληρώνεται λειτουργικά το ήδη κατασκευασμένο από το ΕΣΠΑ 2007-2013 τμήμα από Γέφυρα Καραβοπόρου έως Λυγαριά και επιτυγχάνεται:
α) Αποσύνδεση της λειτουργίας του έργου από τις τοπικές παραγωγικές δραστηριότητες και τις σχετικές κινήσεις αφού οι εν λόγω μετακινήσεις θα εξυπηρετούνται από παράπλευρους οδούς. Μ’ αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται η λειτουργικότητα και αυξάνεται η οδική ασφάλεια της οδού καθώς κινείται εκτός της γεωργικής γης της περιοχής.
β) Παράκαμψη των οικισμών Πύλης και Παλαιομονάστηρου με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή αποφόρτιση τόσο της παλιάς Ε.Ο. αλλά και των οικισμών.
γ) Μείωση των χρονοαποστάσεων που συνεπάγεται μείωση του κόστους μεταφοράς με αποτέλεσμα την ανάπτυξη υφιστάμενων και νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων παραγωγικών τομέων.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More