Με κυριότερα αιτήματα την αραίωση των πολυπληθών τμημάτων, την πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, χθες το μεσημέρι Τρικαλινοί εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν για ακόμα μια φορά παράσταση διαμαρτυρίας.
Την παράσταση διοργάνωσε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Τρικάλων και η ΕΛΜΕ Τρικάλων, κάτω από τα γραφεία των διευθύνσεων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή την επαναλειτουργία των διδακτηρίων και τα πολλαπλά κρούσματα που καταγράφηκαν.
Ταυτόχρονα, προανήγγειλαν συνέχιση των δράσεων τους, με απώτερο στόχο την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
«Αδιαφορώντας για τις εκκλήσεις πολλών ειδικών επιστημόνων που ζητούσαν να μην ανοίξουν τα σχολεία και απαξιώνοντας πλήρως όλες τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων, το ΥΠΑΙΘ αποφάσισε να ανοίξει τα σχολεία χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο» υπογράμμισαν οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην συγκέντρωση, ενώ σημείωσαν «αφού το ΥΠΑΙΘ δεν είχε προετοιμαστεί καθόλου για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, θα μπορούσε να δώσει μία μικρή παράταση των διακοπών, όπως συνέστησαν και πολλοί ειδικοί».
Τα αιτήματα
Οι εκπαιδευτικοί διεκδικούν την αραίωση των πολυπληθών τμημάτων, η πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, να καλυφθούν όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς εδώ και τώρα, να πραγματοποιούνται μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία σταθερά και περιοδικά και στοχευμένα εκτάκτως όπου υπάρχει συρροή κρουσμάτων. Όλα τα απαραίτητα τεστ (rapid, PCR, κ.τ.λ.) να είναι δωρεάν για όλο τον πληθυσμό και την προστασία των εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, η ιχνηλάτηση των κρουσμάτων από τον ΕΟΔΥ και άδεια ειδικού σκοπού σε όλους τους γονείς για όλο το χρονικό διάστημα που νοσούν τα παιδιά τους με πλήρεις αποδοχές.
Επίσης, ζητούν την κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, της Τράπεζας θεμάτων και άμεση μείωση της εξεταστέας ύλης για την εισαγωγή στης Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τον επανασχεδιασμό της ύλης και των διδακτικών στόχων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης για την κάλυψη των μορφωτικών ελλειμμάτων των παιδιών από την τηλεκπαίδευση. Αντισταθμιστικά μέτρα ενίσχυσης των παιδιών σε κάθε σχολείο. Πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε κάθε σχολείο για την αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών συνεπειών της τηλεκπαίδευσης.