Δυναμική απάντηση στην Υπουργό Νίκη Κεραμέως και την πολιτική που εφαρμόζει με αποκορύφωμα την αξιολόγηση και το τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα σχολεία εν μέσω πανδημίας έδωσαν χθες, οι Τρικαλινοί εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην απεργιακή συγκέντρωση που διοργάνωσαν ο ΣΕΠΕ και η ΕΛΜΕ Τρικάλων.
Η συγκέντρωση έγινε στην πλατεία Ρήγα Φεραίου με τους νηπιαγωγούς, τους δασκάλους και του καθηγητές να δίνουν μαζικό παρόν, ενώ αξιοσημείωτα είναι και τα ποσοστά συμμετοχής στην απεργία.
Στα νηπιαγωγεία και δημοτικά η συμμετοχή στην απεργία άγγιξε έως και το 70%, ενώ στα γυμνάσια και λύκεια έως το 42%.
«Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης» υπογράμμισαν οι Τρικαλινοί εκπαιδευτικοί, τονίζοντας πως «για άλλη μία φορά με διαδικασίες fast track που παραβιάζουν τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας η κυβέρνηση προσπαθεί να απαγορεύσει το δικαίωμα στην απεργία».
Και τονίζουν ότι «το ΥΠΑΙΘ μετά τη συντριπτική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ την προηγούμενη σχολική χρονιά νομοθέτησε πρωτοφανείς απειλές για κυρώσεις, ελπίζοντας στην τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών για να σταματήσουν την απεργία. Όταν συνειδητοποίησε ότι ο κλάδος δεν σκύβει το κεφάλι ούτε υπό την έωλη απειλή των κυρώσεων αποφάσισε να σύρει και πάλι την ΟΛΜΕ στα δικαστήρια για να απαγορεύσει την απεργία. Το ΥΠΑΙΘ, μετά τις απανωτές ήττες του, έφτασε στο σημείο να δώσει εντολή στην αστυνομία να απαγορεύσει ακόμα και την διαδήλωση των εκπαιδευτικών και να τους επιτεθεί με αύρες, χημικά και βία. Ταυτόχρονα, επιστράτευσε τα συστημικά ΜΜΕ, προκειμένου να κατασυκοφαντήσει τους/τις εκπαιδευτικούς. Ξεχνά το ΥΠΑΙΘ ότι είναι οι εκπαιδευτικοί αυτοί/ες που κρατούν εδώ και χρόνια το Δημόσιο Σχολείο όρθιο απέναντι σε όλες τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, που κράτησαν όρθιο το δημόσιο σχολείο την περίοδο της πανδημίας ενώ το ίδιο δεν πήρε κανένα μέτρο προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας».
ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ Τρικάλων απαιτούν την κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών (ν. 4823/2021, ν. 4692/2020, Υ.Α 108906/ΓΔ4/10.9.202, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό), που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν καθολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες, να μην εφαρμοστεί – να καταργηθεί συνολικά ο νόμος 4823/21 (Κεραμέως), καμία εμπλοκή ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και ΜΚΟ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των σχολείων. Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για όλες τις ανάγκες των σχολείων, να καταργηθεί εδώ και τώρα η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα θεμάτων και να μην εφαρμοστεί, να καταργηθεί ο νόμος 4808/21 (Χατζηδάκη) για τα εργασιακά.
Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν πορεία σε κεντρικούς δρόμους της πόλης, φωνάζοντας συνθήματα κατά της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

