Καταγραφή κενών και πλεονασμάτων

Να καταγράψουν τα κενά και τα πλεονάσματα των οργανικών θέσεων στους εκπαιδευτικούς καλούνται το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, στο πλαίσιο των μεταθέσεων που γίνουν για το 2022.

Χθες, εστάλη και η σχετική εγκύκλιος από το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την οποία, τα κενά θα πρέπει να έχουν σταλεί έως τις 4 Μαρτίου.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο θα πρέπει να καταγραφούν οι ανάγκες σε οργανικές θέσεις των σχολικών μονάδων γενικής εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται να λειτουργήσουν για το σχολικό έτος 2022-2023, ώστε να καταρτιστούν οι πίνακες κενώ των οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα.

Επισης, δεν πρέπει να συγχέονται και να αθροίζονται τα κενά/πλεονάσματα της ειδικής αγωγής με εκείνα της γενικής εκπαίδευσης και αντίστροφα. Τα Τμήματα Ένταξης δεν θα ληφθούν υπόψη για τον υπολογισμό των κενών – πλεονασμάτων της γενικής εκπαίδευσης.

Στους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς δεν θα υπολογιστούν οι εκπαιδευτικοί που θα αποχωρήσουν αυτοδίκαια από την υπηρεσία μέχρι 31 Αυγούστου 2022, καθώς και όσοι υπέβαλαν αίτηση παραίτησης από την υπηρεσία από 1 έως 11 Φεβρουαρίου 2022.

Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων/ειδικοτήτων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων/ειδικοτήτων, η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών.

Όσον αφορά στις αναθέσεις μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα, ο υπολογισμός θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α., εγκυκλίους και οδηγίες που εκδίδονται αρμοδίως από τη Δ/νση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε. και τη Δ/νση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ.

Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων/ειδικοτήτων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων/ειδικοτήτων, η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More