Φέτος  η μεγάλη  Τρικαλινή οικογένεια  του ερασιτεχνικού χρειάστηκε να κάνει μεγάλη υπομονή και συνεχίζει να το κάνει.

Η έναρξη του μεγάλου πρωταθλήματος  πήγε πίσω αφού  η ΕΠΣΤ πολύ σωστά  προέταξε  την υγεία  αθλητών και παραγόντων.

Από την πλευρά τους  τα μέλη των ομάδων  έσπευσαν να τηρήσουν το ιατρικό πρωτόκολλο, οπότε οι μάσκες είχαν την τιμητική τους στα  λίγα παιχνίδια που πραγματοποιήθηκαν.

Εκεί λοιπόν που το έμψυχο δυναμικό  έδειξε ότι ζεστάθηκε  οι δείκτες επιβαρύνθηκαν, οπότε  προέκυψε νέο φρενάρισμα.

Ασφαλώς  όλοι νιώθουν άβολα, αφού υπό κανονικές  συνθήκες το ένα αγωνιστικό δρομολόγιο θα διαδεχόταν το άλλο και τα ντέρμπι θα είχαν την τιμητική τους. Ωστόσο όλοι  έπρεπε να πειθαρχήσουν  κοιτώντας παράλληλα και την επόμενη  μέρα.

Πλέον στην καθημερινότητα  μπήκε ο όρος της  ποδοσφαιρικής  επιβίωσης, αφού τα επιτελεία των επιχώριων ομάδων κάνουν απίστευτες  προσπάθειες  για να μείνουν στις  επάλξεις. Πάντως  η δράση λείπει απ’όλους.

Αναλυτικά στην έντυπη έκδοση


Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *