Η μουσική επιλέχθηκε, τα χέρια σηκώθηκαν για χορό και τα «μπεράτια» απλώθηκαν σε όλη την αίθουσα, ξεσηκώνοντας τους χορευτές. Αυτή η εικόνα επικράτησε το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης στα γραφεία του Λαογραφικού Χορευτικού Ομίλου «Ο Ασκληπιός, όπου ύστερα από δύο χρόνια πανδημίας πήραν ξανά ζωή και υποδέχθηκαν τους χορευτές.
Τα τμήματα των ενηλίκων ξεκίνησαν στις 30/9, ενώ τα παιδικά τμήματα χθες λαμβάνοντας όλα τα υγειονομικά μέτρα προφύλαξης, στο πλαίσιο των όσων προβλέπει η σχετική απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού. Τα τμήματα των παραδοσιακών και λαϊκών χώρων θα είναι ολιγομελή.
Διάδοση και προβολή του πολιτισμού
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του «Ασκληπιού» κ. Γιάννης Σούλιος «είμαστε ικανοποιημένοι που σήμερα δίνουμε την εκκίνηση και επιστρέφουμε στο σπίτι μας. Οι συνθήκες μας επιβάλλουν, να είμαστε αντάξιοι και συνεπείς της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν οι πολίτες στα 40 χρόνια ύπαρξης του Ομίλου».
Ο κ. Σούλιος δεν παρέλειψε να σταθεί και στις δυσκολίες που έφερε η πανδημία, λέγοντας ότι «για δύο χρόνια είμαστε έξω από το σπίτι μας. Κόπηκε ένας κοινωνικός ιστός, σταματήσαμε να ασχολούμαστε με την παράδοση, τα ήθη και τα έθιμα, όσα στοιχεία προβάλλουν χρόνια πολιτιστικοί και ο “Ασκληπιός”. Με σημαία την παράδοση, λοιπόν συνεχίζουμε τα μαθήματα και συνεχίζουμε να υπηρετούμε την παράδοση».
Η διδασκαλία των τμημάτων γίνεται από έμπειρους και καταξιωμένους χοροδιδασκάλους, τους Λουκά Κοντονάσιο – Επιστημονικό Συνεργάτη – γυμναστή με ειδικότητα στους παραδοσιακούς χορούς, Ηλία Ζαχαράκη Δ/νση χορευτικών, Σταύρο Σούλιο, Χρήστο Σούλιο και Κώστας Τζιμούρτο.
Τονίζεται ότι τα τμήματα λειτουργούν την Τρίτη από τις 7- 10μ.μ. αρχαρίων ενηλίκων και των γυναικών, και την Πέμπτη από 7- 10 μ.μ. τμήματα εκδηλώσεων, το Σάββατο από τις 11 το πρωί μέχρι 2 το μεσημέρι νήπια, παιδικά και εφηβικά 2-3. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στο Πνευματικό Κέντρο.
«Σε δύσκολους καιρούς ο “ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ” επιμένει στην ποιότητα, στη διάδοση και προβολή του πολιτισμού μας, διαθέτοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, γνώση, εμπειρία, μεράκι, επιθυμία για να μεταλαμπαδεύσει σε μικρούς και μεγάλους, όσα μέσα από την έρευνα και τη διαρκή ενασχόλησή του, απέκτησε στα 40 χρόνια λειτουργίας του, δίνοντας ένα δυναμικό παρόν στα δρώμενα της πόλης μας, της χώρας μας και διεθνώς» τονίζουν τα μέλη του Λαογραφικού Ομίλου.


