Είναι αλήθεια ότι τα Τρίκαλα εδώ και έναν μήνα δέχονται «επίθεση» από την πανδημία, όσο αφορά τους αριθμούς μολύνσεων. Το ευχάριστο είναι ότι όλη αυτή η πίεση δεν βγαίνει σε νοσηλείες.
Πάντως μέσα στο Σαββατοκύριακο υπήρξε μια ήπια πίεση, αφού στην κλινική CONID 19 ο αριθμός των ασθενών έφτασαν τους 18. Βέβαια ορισμένων η εξέλιξη της υγείας κρίνεται ικανοποιητική και δεν αποκλείεται να υπάρξουν εξιτήρια, ώστε να μειωθεί εκ νέου ο αριθμός των ασθενών. Να θυμίσουμε ότι ο αριθμός των ασθενών το τελευταίο διάστημα κυμαίνεται από 10 ως 19 ασθενείς, ανάλογα με τα πόσα εξιτήρια δίνονται.
Από εκεί και πέρα οι γιατροί παρακολουθούν την εξέλιξη της πανδημίας στην περιοχή μας και ζητάνε να υπάρξει πειθαρχία στα μέτρα και αύξηση του εμβολιασμού.
Μείωση ασθενών είχαμε στην ΜΕΘ, αυτή τη στιγμή βρίσκονται 4 ασθενείς, αφού δόθηκε και ένα εξιτήριο.
Να θυμίσουμε ότι η ΜΕΘ του νοσοκομείου Τρικάλων φιλοξενεί ασθενείς και από άλλες γειτονικές περιοχές.

Αφήστε μια απάντηση