Στην κατασκευή υπερυψωμένης διάβασης πεζών, αλλά και ενός ακόμα κυκλικού κόμβου θα προχωρήσει η δημοτική Αρχή Τρικκαίων, με στόχο την ασφάλεια πεζών και οδηγών.
Η διάβαση θα κατασκευαστεί στην οδό Καβράκου , στη διασταύρωση αυτής με την οδό Φλεγίου και ο κυκλικός κόμβος, πίσω από το Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων, στη συμβολή των οδών Αγ. Κωνσταντίνου, Αρριανού, Φλεγίου και Θήρα.
Το θέμα θα έρθει στην ερχόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων, μετά και την ομόφωνη απόφαση της Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.
Σύμφωνα με την σχετική εισήγηση η υπερυψωμένη διάβαση πεζών θα αποτελείται από ένα υπερυψωμένο επίπεδο και η κατασκευή του θα γίνει από βιομηχανικό σκυρόδεμα κόκκινου χρώματος. Το δε ύψος της υπερύψωσης, πρέπει να είναι το ίδιο με το ύψος των πεζοδρομίων για να διευκολύνονται οι πεζοί και κυρίως τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
«Με το μέτρο αυτό επιτυγχάνεται μείωση των ταχυτήτων των οχημάτων και συνεπώς μεγαλύτερη ασφάλεια για τους πεζούς. Η κατάλληλη διαγράμμιση του οδοστρώματος συντελεί στην αποτελεσματικότητα των υπερυψώσεων» αναφέρεται στην εισήγηση.
Επίσης, ο κυκλικός κόμβος προτείνεται να κατασκευαστεί όπισθεν του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων όπου συντρέχουν έξι οδοί και λόγω της ύπαρξης του Νοσοκομείου υπάρχει αυξημένη κίνηση οχημάτων. Η κατασκευή του κυκλικού κόμβου θα βελτιώσει την κυκλοφοριακή ικανότητα του κόμβου, με αποτέλεσμα την αποσυμφόρηση του οδικού δικτύου της ευρύτερης περιοχής λόγω της δυνατότητας εξυπηρέτησης μεγαλύτερου κυκλοφοριακού φόρτου, παρέχοντας ταυτόχρονα οδική ασφάλεια και αισθητική αναβάθμιση (μεγαλύτερη έκταση φύτευσης πρασίνου).
«Ο συγκεκριμένος κυκλικός κόμβος ταξινομείται με βάση το μέγεθος και το περιβάλλον όπου κατασκευάζεται στην κατηγορία των Αστικών Συνεπτυγμένων Κυκλικών Κόμβων. Το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της κατηγορίας είναι η σχετικά μικρή διάμετρος της εξωτερικής περιμέτρου. Έχουν μία λωρίδα στο δακτύλιο κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση στα σκέλη του κόμβου. Προβλέπεται η κατασκευή υπερβατής ζώνης (apron area) στα πέριξ της κεντρικής νησίδας για την εξυπηρέτηση βαρέων οχημάτων καθώς και δομική διαμόρφωση διαχωριστικής νησίδας υπερυψωμένης με διακοπή για πεζοδιάβαση. Ένα από τα πλεονεκτήματα της κατηγορίας των κόμβων αυτών είναι ότι προσφέρει πολύ ευνοϊκό περιβάλλον για πεζούς και ποδηλάτες, λόγω των ήπιων συνθηκών κυκλοφορίας που επιβάλλει. Η οριζόντια σήμανση της οδού υλοποιείται βάση του συνημμένου σχεδίου οριζοντιογραφίας και η κατακόρυφη σήμανση περιγράφεται αναλυτικά στο συνημμένο σχέδιο» αναφέρει η εισήγηση, ενώ τονίζεται ότι «οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις δεν διαταράσσουν την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών και δεν επηρεάζουν τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία (ΑμΕΑ), καθώς και δεν επηρεάζει τις υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, οπότε δεν απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων και του Αστικού ΚΤΕΛ».