Να μην εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων

Με αιτήματα την άμεση περικοπή της εξεταστέας ύλης σε όλες τις τάξεις και τη μη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ, χθες το μεσημέρι  η ΕΛΜΕ Τρικάλων πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, στη τοπική Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η συγκέντρωση έγινε  στο πλαίσιο της πανελλαδικής κινητοποίησης που έχει εξαγγείλει η ΟΛΜΕ.

Όπως σημειώνει η ΕΛΜΕ Τρικάλων «η ΟΛΜΕ, με συνεχείς παρεμβάσεις του όλο το προηγούμενο διάστημα, είχε θέσει επιτακτικά στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας την αναγκαιότητα για μείωση της ύλης και μη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ. Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών τμημάτων υπολειτούργησε λόγω του παράλογου υγειονομικού πρωτοκόλλου, που προέβλεπε το κλείσιμο του τμήματος, μόνο εάν νοσούσε  ταυτόχρονα το 50% των μαθητών/τριών +1. Για μεγάλο χρονικό διάστημα χιλιάδες τμήματα υπολειτουργούσαν, αφού οι ασθενείς μαθητές/τριες προσέγγιζαν, αλλά δεν άγγιζαν το παραπάνω όριο. Επιπροσθέτως, πολλά περισσότερα παιδιά υποχρεώθηκαν να χάσουν τα μαθήματά τους, προκειμένου να υποβληθούν σε αλλεπάλληλα rapid tests στις Δημόσιες Δομές, στο πλαίσιο της ιχνηλάτησης κρουσμάτων που καθιέρωσε το Υπουργείο Παιδείας. Είναι λοιπόν προφανές ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξήχθη μετ’ εμποδίων και κάθε άλλο παρά φυσιολογική μπορεί να χαρακτηριστεί η φετινή σχολική χρονιά».

Παράλληλα, τονίζει ότι «η πολιτική  ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιδεικνύει για μία ακόμα φορά την αδιαφορία και την αναλγησία της απέναντι στην πιο πολύπαθη γενιά μαθητών και μαθητριών. Αρνείται να αναστείλει την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ και  όχι μόνο δεν μείωσε την διδακτέα ύλη, αλλά σε κάποια μαθήματα την αύξησε. Στην πρόσφατη συνάντηση με την υφυπουργό Παιδείας και τον Γενικό Γραμματέα δήλωσαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ολοκλήρωση της ύλης και ότι θα εφαρμοστούν τόσο η τράπεζα θεμάτων όσο και η ΕΒΕ, αποδεικνύοντας για  μία ακόμη φορά την άγνοιά τους για τη σχολική πραγματικότητα».

Η τοπική ΕΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς, γονείς  και μαθητές να συμμετέχουν στις διεκδικήσεις για τα σοβαρότατα παιδαγωγικά ζητήματα που προκύπτουν από την απαράδεκτη αναλγησία του ΥΠΑΙΘ.

Με την συνέχιση της πλοήγησης σας στην σελίδα μας θεωρούμε αυτόματα ότι αποδέχεστε τους όρους χρήσης μας. Αποδοχή Όροι χρήσης