Στα κάγκελα είναι για ακόμα μια φορά οι φίλοι του τρένου για την αντικατάσταση των τοπικών σιδηροδρομικών δρομολογίων με δρομολόγια πούλμαν από την Καλαμπάκα μέχρι τα Παλαιόφαρσαλα.
Μάλιστα, οι Σύλλογοι Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας απέστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας για την απόφαση αυτή προς την Hellenic Train, η οποία κοινοποιείται επίσης στον ΟΣΕ, τη ΡΑΣ και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Στην επιστολή σημειώνουν μεταξύ των άλλων ότι «είναι απαραίτητα, κατ’ ελάχιστο, ένα δρομολόγιο για την ανταπόκριση με τα δρομολόγια 51 και 50 το πρωί, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να μετακινούνται προς την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και ένα το βράδυ για την ανταπόκριση με τα δρομολόγια 56 και 55 για την επιστροφή από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Το δρομολόγιο 882/887 που όπως είναι γνωστό μεταφέρει καθημερινά εκατοντάδες τουρίστες στα Μετέωρα από την Αθήνα, θα μπορούσε να κάνει το ίδιο και από τη Θεσσαλονίκη, αν ανταποκρίνονταν στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου με προαστιακό δρομολόγιο από και προς τη Θεσσαλονίκη, εξυπηρετώντας παράλληλα και τους κατοίκους της περιοχής μας».
Η επιστολή
Συγκεκριμένα, η επιστολή του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας έχει ως εξής: «Μετά την επανακυκλοφορία και των δύο νέων ζευγών IC στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, διαπιστώνουμε ότι εξακολουθούν να μην εκτελούνται τα δρομολόγια των τοπικών τρένων στη δυτική Θεσσαλία. Τα δρομολόγια αυτά έχουν αντικατασταθεί μερικώς με πούλμαν, που όμως δεν καλύπτουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, υποβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τον σιδηρόδρομο στην περιοχή μας, σε μια χρονική περίοδο που υπάρχει ανάγκη αξιόπιστης συγκοινωνίας ώστε να επιστρέψει στο τρένο το επιβατικό κοινό.
Η κατασκευή του έργου της ηλεκτροκίνησης-τηλεδιοίκησης δεν μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία για την μακρόχρονη αναστολή όλων σχεδόν των σιδηροδρομικών δρομολογίων.
Συγκεκριμένα είναι απαραίτητα, κατ’ ελάχιστο, ένα δρομολόγιο για την ανταπόκριση με τα δρομολόγια 51 και 50 το πρωί, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να μετακινούνται προς την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και ένα το βράδυ για την ανταπόκριση με τα δρομολόγια 56 και 55 για την επιστροφή από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Το δρομολόγιο 882/887 που όπως είναι γνωστό μεταφέρει καθημερινά εκατοντάδες τουρίστες στα Μετέωρα από την Αθήνα, θα μπορούσε να κάνει το ίδιο και από τη Θεσσαλονίκη, αν ανταποκρίνονταν στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου με προαστιακό δρομολόγιο από και προς τη Θεσσαλονίκη, εξυπηρετώντας παράλληλα και τους κατοίκους της περιοχής μας.
Επίσης προτείνουμε η έκπτωση της κάρτας μονίμου κατοίκου δυτικής Θεσσαλίας να ισχύσει και στα δρομολόγια IC, ως ένα επί πλέον κίνητρο για την επιστροφή του επιβατικού κοινού της περιοχής μας στον σιδηρόδρομο».