Σε εργοτάξιο έχει μετατραπεί η οδός Καρδίτσης, καθώς ξεκίνησε η ανάπλαση της νότιας εισόδου της πόλης, έργο που θα αλλάξει σημαντικά την εικόνα της περιοχής.
Ήδη ΔΕΔΔΗΕ και ΔΕΥΑΤ προχωράνε στις απαραίτητες μετατοπίσεις και αλλαγές δικτύων, για να μπει αμέσως μετά ο εργολάβος.
Όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Τρικκαίων κ. Γιώργος Καταβούτας το έργο ξεκίνησε και αυτό το διάστημα πραγματοποιείται η αλλαγή των δικτύων από τον ΔΕΔΔΗΕ και στη συνέχεια η ΔΕΥΑΤ θα αρχίσει την αντικατάσταση των αγωγών ύδρευσης.
Σύμφωνα με τον κ. Καταβούτα ο εργολάβος θα ξεκινήσει τις εργασίες για την ανάπλαση της Καρδίτσης, μέσα στις επόμενες 20 μέρες, ενώ υπάρχει απόλυτη συνεννόηση με τον ΔΕΔΔΗΕ και ΔΕΥΑΤ, ώστε να μην υπάρξουν ζητήματα.
«Η συγκεκριμένη αναμόρφωση γίνεται σε μια από τις βασικές οδούς της πόλης και πύλη εισόδου για επισκέπτες από τον νότο. Ταυτοχρόνως, δίνεται λύσεις σε θέμα κίνησης οχημάτων, ποδηλατών και πεζών, διαμορφώνοντας μια είσοδο πόλης σύγχρονη και με παρεμβάσεις ουσίας» ανέφερε ο κ. Καταβούτας.
Το έργο περιλαμβάνει νέα πεζοδρόμια και ποδηλατοδρόμο σε όλο το μήκος της οδού Καρδίτσης έως το εργοστάσιο γάλακτος, έχει προϋπολογισμό 1.500.000€ και εντάσσεται στη στρατηγική για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη του Δήμου Τρικκαίων, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, ΠΕΠ Θεσσαλίας.
Στην οδό Καρδίτσης θα γίνουν παρεμβάσεις για οχήματα, πεζούς, ποδηλάτες, κατοίκους, επιχειρηματίες.
Συγκεκριμένα, σε μια έκταση 26 οικοδομικών τετραγώνων, από το ύψος του Νοσοκομείου μέχρι σχεδόν το ύψος του εργοστασίου γάλακτος, διαμορφώνονται τα πεζοδρόμια, κατασκευάζονται θέσεις ανάπαυσης σε επιλεγμένα σημεία με παγκάκια, καλαθάκια αχρήστων, προστατευτικά για τα δέντρα, κατασκευάζονται ανισόπεδες διαβάσεις για πεζούς, ΑμεΑ και ποδηλάτες, δημιουργείται ποδηλατόδρομος πλάτους 1,50μ, μονής κατεύθυνσης, εντός του πεζοδρομίου και αναπτύσσεται ζώνη πρασίνου μεταξύ του ποδηλατοδρόμου και του πεζοδρομίου.
Επίσης, διατηρείται το πλάτος των 10 μ. του δρόμου, λύνονται θέματα πρόσβασης σε καταστήματα, συνεργεία και εμπορικές δραστηριότητες με ράμπες και υποβίβαση του πεζοδρομίου, κατασκευάζονται τοίχοι αντιστήριξης στις ιδιοκτησίες, για να προσαρμοστεί η στάθμη του πεζοδρομίου με αυτή της οδού και γίνονται εργασίες πρασίνου (διαμόρφωση και φύτευση των χώρων).