Τον δρόμο της υλοποίησης θα πάρει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων στο ν. Τρικάλων, καθώς φαίνεται ότι ξεμπλοκάρει η όλη διαδικασία από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Ως γνωστόν, έξι μήνες μετά έναρξη της σχολικής χρονιάς και το πρόγραμμα έχει «παγώσει» για την περιοχή των Τρικάλων, καθώς είχε κατατεθεί ένσταση επί της διαδικασίας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, με αποτέλεσμα να μην έχει προχωρήσει τίποτα.
Μάλιστα, πριν από ένα μήνα η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων είχε αποστείλει έγγραφο στο Υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να λάβει απαντήσεις για την καθυστέρηση.
Όπως έκανε ο γνωστό ο αν. προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων κ. Γιώργος Κωνσταντάκος η διαδικασία τελικά ξεμπλόκαρε και έως το τέλος του Φεβρουαρίου, το πρόγραμμα θα αρχίσει να υλοποιείται τα σχολεία του Νομού.
Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι σχεδόν καθημερινά γονείς επικοινωνούν με την τοπική Διεύθυνση για να εκφράσουν την δυσαρέσκεια τους για την καθυστέρηση του προγράμματος.
Σημειωτέον, το πρόγραμμα αναμένεται να υλοποιηθεί στο το 11ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, στο Δημοτικό Σχολείο Ράξας, στο 9ο, 13ο , 14ο , 16ο, 17ο, 18ο, 20ο, 22ο, 24ο, 25ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, στο Δημοτικό Σχολείο του Γλίνους, του Διαλεκτού, της Μεγάρχης, του Κεφαλόβρυσου, του Μεγάλου Κεφαλόβρυσου, του Παλαιόπυργου και του Ριζώματος.
Περισσότερα στην έντυπη έκδοση…

