Με το πρώτο κρούσμα του κορονοϊού να επιβεβαιώθηκε χθες στη χώρα μας και οι αρμόδιοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να ενημερώσουν τους πολίτες για τα μέτρα πρόληψης που οφείλουν να λάβουν απέναντι στον ιό.
Χθες, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων απέστειλε έγγραφο προς τους Διευθυντές των Γυμνασίων και των Λυκείων για τα μέτρα που πρέπει να λάβουν για την προστασία και την πρόληψη της μετάδοσης του νέου κορονοϊού.
Στο σχετικό έγγραφο που στάλθηκε η διευθύντρια κα. Βάσω Κάκλα ζητά από τους Διευθυντές να ενημερώσουν τους μαθητές για το τι θα πρέπει να κάνουν.
«Να επικαιροποιήσετε στους μαθητές τις οδηγίες που έχουν σταλεί για τη γρίπη και τον κορονοϊό και να φροντίσετε για την προμήθεια σε απολυμαντικό τζελ σε κάθε τάξη, σε υγρό σαπούνι στις τουαλέτες και σε υγρά απολύμανσης (χλωρίνη) για την καθαριότητα των χώρων του σχολείου σας. Παρακαλούμε πολύ να συστήσετε στις καθαρίστριες καθημερινή σχολαστική καθαριότητα στα πόμολα των θυρών, στις επιφάνειες των θρανίων και στις τουαλέτες με χλωρίνη. Επισυνάπτουμε οδηγίες του Υπουργείου Υγείας για την προστασία και την πρόληψη της μετάδοσης του νέου κορονοϊού αλλά και του ιού της γρίπης τονίζεται στο έγγραφο.

Αφήστε μια απάντηση