Σε έκτακτη γενική συνέλευση προχωρά ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων για την επίλυση σειράς ζητημάτων που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς μετά τις πλημμύρες, αλλά και για θέματα του κλάδου.
Σήμερα έχει προγραμματιστεί συνέλευση για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία των δήμων Τρικκαίων, Φαρκαδόνας και Πύλης.
Η συνάντηση θα γίνει στις 6.30 το απόγευμα στο 10ο δημοτικό σχολείο Τρικάλων με κυριότερα θέματα τη στήριξη στους πλημμυροπαθείς και στα σχολεία και νηπιαγωγεία που υπέστησαν καταστροφές από τις πλημμύρες από τον ΣΕΠΕ Τρικάλων.
Στο επίκεντρο θα βρεθεί η απεργία- αποχή από τις διαδικασίες ορισμού μέντορα κι ενδοσχολικού συντονιστή, η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση σχολικών μονάδων. Συνεχίζουμε με τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ και η απεργία- αποχή από τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
«Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη για τη χάραξη μιας κοινής πορείας στα πλαίσια και της επικείμενης ολομέλειας προέδρων τον Νοέμβριο» τονίζει ο Σύλλογος.
Σε περίπτωση που η έκτακτη γενική συνέλευση δεν έχει απαρτία θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με το καταστατικό κι ανεξάρτητα από τον αριθμό των συμμετεχόντων, την Πέμπτη, 5/10/23, στις 18:30, στο 10ο δημοτικό σχολείο Τρικάλων.
«Για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, συνεχίζουμε και τη νέα σχολική χρονιά, 2023-2024, την ίδια επιτυχημένη μορφή των δύο τελευταίων ετών (στο πνεύμα της απόφασης της 92ης Γ.Σ. όπως εξειδικεύτηκε με την απόφαση του Δ.Σ.). Σε αυτή την κατεύθυνση και σε συνέχεια της Αρ.Πρωτ. 615/ 7-9-2023 ανακοίνωσής μας, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αποφάσισε τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, ενάντια στην κατηγοριοποίηση και την υποβάθμιση των νόμων 4692/20 και 4823/21, με την τακτική των Ενιαίων Κειμένων. Συνεχίζουμε αταλάντευτα» τονίζει η ΔΟΕ.
Και σημειώνει «Δε θα σταματήσουμε το δίκαιο αγώνα μας για ένα σχολείο σύγχρονο, δημοκρατικό και συνεργατικό, για ένα σχολείο που θα καλύπτει τις μορφωτικές και αναπτυξιακές ανάγκες όλων των μαθητών/τριών μας. Συνεχίζουμε αποδομώντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική, αντιστεκόμενοι στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης, την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών, εκπαιδευτικών και την αντιδημοκρατική χειραγώγηση, που επιδιώκεται να γίνει κανόνας στην εκπαιδευτική πραγματικότητα του δημόσιου σχολείου».