Τα διασυλλογικά πρωταθλήματα είναι σε πλήρη εξέλιξη και έβγαλαν μαζεμένες θετικές ειδήσεις.
Η σκυτάλη πέρασε στην ηλικία Κ16.
Τα νεαρά αγόρια και κορίτσια εμφανίστηκαν καλά διαβασμένα, αποφασισμένα και με διάθεση στα ύψη.
Ετσι επιβεβαίωσαν το ταλέντο τους σημειώνοντας επιδόσεις που άνοιξαν την όρεξη για το μέλλον.
Κέρδισαν έτσι το χειροκρότημα των φιλάθλων αλλά και των προπονητών τους που είδαν αυτά που ήθελαν.
Φυσικά όλος ο τοπικός στιβικός μηχανισμός ήταν στις επάλξεις για την απρόσκοπτη ροή του προγράμματος.
Τους αγώνες παρακολούθησε και η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα, που ως γνωστόν τιμήθηκε στην επετειακή εκδήλωση των 130 χρόνων ΓΣΤ και Δημοτικής Φιλαρμονικής.
