Φόρτωσαν για τα καλά τις  μπαταρίες τους. Δούλεψαν με την ησυχία τους και  χωρίς  πίεση, οπότε ατενίζουν  με αισιοδοξία το μέλλον.

Ο  λόγος για τους παίκτες των  Τρικάλων  basket  οι οποίοι μετά το ρεπό μπήκαν για καλά στην πρίζα  προκειμένου να αναδείξουν όσο το δυνατόν περισσότερες  πτυχές του παιχνιδιού τους.

Ομολογουμένως  ο εκπρόσωπός μας  διαθέτει   πολλά  μπασκετικά  σημεία αναφοράς και  πολύ σωστά επιμένει στο πλήρες  ξεδίπλωμα.

Επιπρόσθετα  ο χρόνος είναι σύμμαχος και όσοι είναι κοντά στο τμήμα εκτιμούν ότι θα εμφανίζεται καλύτερο από αγώνα σε αγώνα.

Πολύ σωστά άπαντες  βλέπουν κάθε συνάντηση ξεχωριστά. Ετσι  η σκέψη τους είναι στραμμένη στο σημερινό(17.00) παιχνίδι των  Ιωαννίνων με αντίπαλο τον  ΑΓΣΙ.

Και μπορεί ο αντίπαλος να είναι  χαμηλά στον πίνακα αλλά το γεγονός  ότι καίγεται για βαθμούς τον καθιστά επικίνδυνο, όπως ανέφερε και ο κόουτς  Φόρος.Με την γνωστή σοβαρότητα και εκρηκτικότητα όμως οι “τρίχρωμοι” θα  πάρουν το επιβεβλημένο διπλό.

Αναλυτικά στην έντυπη έκδοση


Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *