Συνεχίζει σταθερά και δυναμικά την πορεία της, η εταιρεία Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, κερδίζοντας όλο και περισσότερο καταναλωτές σε Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα.
Χθες, σε δημοσιογραφική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «ΑΝΑΝΤΙ», σημειώθηκε ότι «Με 70.000 νοικοκυριά σε Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα και κατακτώντας την 1η θέση στο ενδιαφέρον των καταναλωτών, το Φυσικό Αέριο αποδεικνύει ότι ισχυροποιεί συνεχώς την παρουσία του σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά».
Τα άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσίασαν στους εκπροσώπους των τοπικών μέσων ενημέρωσης ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Ιωάννης Μητρόπουλος και η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων, κ. Ελένη Ράπτη.
Όπως γνωστοποίησε ο κ. Μητρόπουλος «το φυσικό αέριο ως καύσιμο αναδείχθηκε για ακόμη μία χρονιά ως η πλέον ανταγωνιστική και ασφαλής λύση για τη θέρμανση, αποτελώντας κορυφαία επιλογή νοικοκυριών, επιχειρήσεων, επαγγελματιών και δημόσιων οργανισμών σε όλη την Ελλάδα και όπου υπάρχει διαθεσιμότητα δικτύου, για την κάλυψη των ενεργειακών τους αναγκών. Η εταιρεία προσέφερε σταθερά την χαμηλότερη τιμή φυσικού αερίου για όλη την περίοδο της θέρμανσης 2022-2023 με τους πελάτες που την επέλεξαν να εξασφαλίζουν διψήφια ποσοστά εξοικονόμησης. Σταθερά προσέφερε και τη χαμηλότερη τιμή στο ρεύμα κατά μέσο όρο έναντι όλου του ανταγωνισμού. Παρά τις συγκυρίες και τις προκλήσεις της χρονιάς, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας παρουσίασε σημαντική οικονομική ανάπτυξη, πετυχαίνοντας παράλληλα αύξηση του μεριδίου του στην αγορά ηλεκτρικού ρεύματος κατά 15% το πρώτο πεντάμηνο του έτους».
«Με τη στήριξη του μετόχου μας, τη ΔΕΠΑ Εμπορίας, κάνουμε πράξη το όραμά μας να είμαστε στην πρώτη θέση της καρδιάς των καταναλωτών. Δουλεύουμε καθημερινά, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες και σε υπηρεσίες για τους πελάτες, με συνέπεια στην τιμολογιακή μας πολιτική και εκείνοι μας ανταμείβουν με το να παραμένουμε η πρώτη τους επιλογή» τόνισε ο κ. Μητρόπουλος και πρόσθεσε «Με τη στήριξη του μετόχου μας, τη ΔΕΠΑ Εμπορίας, κάνουμε πράξη το όραμά μας να είμαστε στην πρώτη θέση της καρδιάς των καταναλωτών. Δουλεύουμε καθημερινά, επενδύοντας σε νεες τεχνολογίες και σε υπηρεσίες για τους πελάτες, με συνέπεια στην τιμολογιακή μας πολιτική και εκείνοι μας ανταμείβουν με το να παραμένουμε η πρώτη τους επιλογή. Με την ίδια συνέπεια θα συνεχίζουμε να στηρίζουμε τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις της Θεσσαλίας που μας εμπιστεύονται καθημερινά για τις ενεργειακές τους ανάγκες».
Από την πλευρά της, η κα. Ελένη Ράπτη τόνισε τη σύνδεση και την ιδιαίτερη σχέση που υπάρχει μεταξύ της εταιρείας και της πρώτης ψηφιακής πόλης της Ελλάδας, της ‘έξυπνης’ πόλης των Τρικάλων. Το Φυσικό Αέριο πραγματοποιεί στοχευμένες επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα, επιταχύνοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό του με στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών του 24/7 ενώ οι πρωτοποριακές δράσεις που πραγματοποιούνται στα Τρίκαλα αναβαθμίζουν συνεχώς την καθημερινότητα των πολιτών του.
Αυτό που τονίσθηκε είναι ότι «με 70.000 νοικοκυριά σε Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα και κατακτώντας την 1η θέση στο ενδιαφέρον των καταναλωτών, το Φυσικό Αέριο αποδεικνύει ότι ισχυροποιεί συνεχώς την παρουσία του σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά. Βασικός άξονας της επιτυχημένης πορείας είναι η φιλοσοφία της εταιρείας η οποία βάζει τον πελάτη πρώτο, εδώ και δύο σχεδόν αιώνες, χτίζοντας σχέσεις μαζί του που στηρίζονται στον σεβασμό και την εμπιστοσύνη».