Συναντήσεις για... γήπεδο στον ΑΟΤ

Συναντήσεις για… γήπεδο στον ΑΟΤ

Το γηπεδικό θέμα το οποίο απασχολεί έντονα τους ιθύνοντες της ΠΑΕ απασχόλησε και χθες. Μάλιστα ο Αντιπρόεδρος του ΑΟΤ κ. Λάλας είχε συνάντηση με τη διοίκηση του Ερασιτέχνη ΑΟΤ και συγκεκριμένα με τον πρόεδρο κ. Παρδάλη και το μέλος του Δ.Σ κ. Τρικαλιώτη με την Αντιδήμαρχο Έφη Λεβέντη, αρμόδια για θέματα αθλητισμού και τον δημοτικό σύμβουλο και πρώην αντιδήμαρχο, για θέματα αθλητισμού, Άκη Αναστασίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ


Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *