Συντονίζονται οι Τρικαλινοί εκπαιδευτικοί ενάντια στην εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης, μετά και τις ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας, δεδομένου ότι προχωρά η διαδικασία.
Το απόγευμα της Δευτέρας πραγματοποιήθηκε διευρυμένη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΜΕ Τρικάλων, προκειμένου να συζητηθεί και αν εγκριθεί το πρόγραμμα δράσης της ΟΛΜΕ.
Η Ομοσπονδία προγραμματίζει στάσεις εργασίας, προκειμένου να καλυφθούν όλοι σε όλες τις φάσεις της «αξιολόγησης», πανεκπαιδευτική απεργία ΟΛΜΕ-ΔΟΕ μέσα στον Φεβρουάριο, την διοργάνωση συλλαλητηρίων σε όλη τη χώρα μαζί με ΔΟΕ και ΣΕΠΕ, ενώ αναμένεται να προσφύγει δικαστικά, στην περίπτωση που οποιαδήποτε ΔΔΕ προχωρήσει σε ανάκληση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης για την ενίσχυση του αγώνα. Παράλληλα, το επόμενο διάστημα τόσο η ΟΛΜΕ, όσο και οι κατά τόπους ΕΛΜΕ θα προχωρήσουν σε συνεντεύξεις τύπου σε κεντρικά και τοπικά ΜΜΕ, περιοδείες, εκδηλώσεις κλπ
Η Ομοσπονδία αποφάσισε να αποστείλει επιστολή προς τους γονείς και οι ΕΛΜΕ να προχωρήσουν σε ενημερώσεις στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων.
Σήμερα, στις 6 το απόγευμα ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων έχει προγραμματίσει έκτακτη γενική συνέλευση, ενόψει της αξιολόγησης, στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων της ΔΟΕ.
Προχωρά η διαδικασία
Εν τω μεταξύ, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ) τα ειδικότερα και λεπτομερειακά θέματα σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ειδικότερα, τα πεδία, στα οποία εστιάζει η περιγραφική αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών, είναι το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, το οποίο εξειδικεύεται σε γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης και η υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού.
Σύμφωνα με το ΦΕΚ αξιολογούνται ο σχεδιασμός του μαθήματος, η προετοιμασία εκπαιδευτικού υλικού ή δραστηριοτήτων, η σαφήνεια των διδακτικών στόχων, η επιλογή και η συνεκτικότητα των δραστηριοτήτων, η εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης και εν γένει σύγχρονων τεχνικών διδασκαλίας σε εναρμόνιση με τα προγράμματα σπουδών, τις συνθήκες της τάξης, τις γνωστικές και τις άλλες ανάγκες των μαθητών, η αξιοποίηση και των ψηφιακών μέσων και η γενικότερη μεθοδολογία της διδασκαλίας και για τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής, τμημάτων ένταξης και παράλληλης στήριξης, αξιολογούνται επιπλέον η εξειδίκευση των βασικών αξόνων του Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.), κατόπιν κατάλληλης διερεύνησης και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ή άλλων αναγκών των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η κατάρτιση κατάλληλα προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων εκπαιδευτικής υποστήριξης των μαθητών, η αποτίμηση και επαναξιολόγηση αυτών, καθώς και η αξιοποίηση εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης των μαθητών.