Nature

Ετοιμάζει ολοκληρωμένο φάκελο

Ετοιμάζει ολοκληρωμένο φάκελο

Ολοκληρωμένο και το ταχύτερο δυνατό θα καταθέσει φάκελο υποψηφιότητας ένταξης στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη συγκρότηση Μητρώου Στελεχών Υποστήριξης των Συνδικαιούχων Εμπορικών Συλλόγων, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων (ΕΣΤ), σε συνεργασία με τον Δήμο Τρικκαίων.
Το εν λόγω πρόγραμμα αφορά στην υλοποίηση των έργων που θα ενταχθούν στην πρόσκληση «ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ» του επιχειρησιακού προγράμματος «ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΕΣΠΑ 2014-2020» .
Ο πρόεδρος του ΕΣΤ και αναπληρωτής γενικός γραμματέας της ΕΣΕΕ Χρήστος Μπλουγούρας, αναφέρει πως ο Τρικαλινός φάκελος αφορά το ιστορικό εμπορικό κέντρο των Τρικάλων, για το οποίο στόχος είναι να μετατραπεί σε Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου, ώστε να αναβαθμιστεί η αγορά της πόλης και να προσελκυστούν επισκέπτες από άλλες περιοχές.
Η μέγιστη ενίσχυση μπορεί να φτάσει τα 1,9 εκ. ευρώ, σημειώνει ο κ. Μπλουγούρας, επισημαίνοντας πως το 1,5 προορίζεται για τον Δήμο, ώστε να προχωρήσει σε παρεμβάσεις ανάπλασης των υποδομών, της εικόνας του χώρου κλπ, και οι υπόλοιπες 400.000 ευρώ για τα καταστήματα, ώστε να αναβαθμίσουν την εικόνα τους, να πραγματοποιηθούν δράσεις, διαφήμιση, εκδηλώσεις κλπ.
Η πρόσκληση θα ανοίξει στο τέλος του τρέχοντα μήνα και θα είναι δυνατό να κατατεθούν αιτήσεις ένταξης μέχρι στις 24 Σεπτεμβρίου.
Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου
Στα Τρίκαλα σχεδιάζεται η δημιουργία Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου (open mall), έχοντας ως στόχο να εξασφαλιστούν οι καλύτερες προϋποθέσεις, τόσο για τους εμπόρους, όσο και για τους κατοίκους και τους καταναλωτές.
Στο Τρικαλινό Κέντρο, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα και τους σχεδιασμούς, θα υπάρξει οριοθέτηση στο υπάρχον εμπορικό κέντρο των Τρικάλων, πρόβλεψη για την ψυχαγωγία των παιδιών των επισκεπτών σ’ αυτό.
Επίσης, θα δημιουργηθούν οργανωμένες ενέργειες για marketing, που θα συνδέουν τις επιχειρήσεις μεταξύ τους, οι οποίες δεν θα είναι μόνο εμπορικές, αλλά και εστίασης(εστιατόρια, ταβέρνες κλπ) και καφετέριες.
Θα προβλέπεται bonus σε όσους επισκέπτες προβαίνουν σε αγορές στο Κέντρο, το οποίο θα δίδεται με την συνέχεια από επιχείρηση σε επιχείρηση, δηλαδή, αν κάποιος αγοράσει ένα προϊόν από ένα κατάστημα, θα λάβει μία έκπτωση από το επόμενο, άσχετα αν είναι εμπορικό, εστίασης, καφέ κλπ, ενώ παράλληλα θα ενημερώνεται το καταναλωτικό κοινό μέσω μηνυμάτων στα κινητά για τις προσφορές που «βγάζει» το κάθε κατάστημα.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More