Διαχρονική πηγή έμπνευσης
Οσοι παρακολούθησαν τα φετινά εθνικά πρωταθλήματα μπάσκετ διαπίστωσαν εύκολα ότι έπεσαν κορμιά.
Με λίγα λόγια ο ανταγωνισμός ήταν έντονος αφού αρκετές ομάδες θέλησαν να βιώσουν την ύψιστη διάκριση.
Γενικά όσοι μπαίνουν στον αγωνιστικό χώρο κάνουν όνειρα και θετικές σκέψεις.
Ωστόσο αυτοί που κάνουν την διαφορά διαθέτουν πέραν όλων των άλλων το απαραίτητο χάρισμα και μέταλλο.
Ετσι οι αθλητές συγκεκριμένων ομάδων βγαίνουν μπροστά όταν ο συντελεστής δυσκολίας αυξάνεται προσφέροντας την μια φάση πιο εντυπωσιακή από την άλλη.
Αποδεδειγμένα οι φίλαθλοι δεν θέλουν να παρακολουθούν μονοδιάστατα πράγματα. Συνεπώς οι υπεύθυνοι των σωματείων καλούνται να κομίζουν νέες προτάσεις, που θα κάνουν το καλό ακόμη καλύτερο.
Σε κάθε περίπτωση διεκπεραιώθηκε ο μεγαλύτερος όγκος δουλειάς και ήδη όσοι κέρδισαν το στοίχημα σχεδιάζουν με ηρεμία την επόμενη μέρα.
Μένουν όμως ορισμένες ακόμη εκκρεμότητες, που θα διαμορφώσουν τους χάρτες.
Κάποιες ομάδες έχουν μπροστά τους μια δεύτερη ευκαιρία και μένει να δούμε ποιες θα την αξιοποιήσουν.
Βέβαια χρειάζεται να βρουν και αντίδοτο για την κούραση, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η σειρά των πρωταθλημάτων ξεκίνησε τον Οκτώβρη, ενώ πλέον τελειώνει και ο Μάϊος.
Όμως από την στιγμή που υπάρχει χαραμάδα ελπίδας όσοι μπήκαν στην διαδικασία θα κυνηγήσουν με όλες τις δυνάμεις το εισιτήριο.
Πάντως ομάδες που πήραν προαγωγή προσπαθούν να προσαρμοστούν στα δεδομένα της καινούργιας κατηγορίας. Φιλοδοξίες σίγουρα υπάρχουν αλλά θα χρειαστούν προσεγμένες κινήσεις για να κοιτάξουν στα μάτια τμήματα με πολλές μπασκετικές ώρες πτήσης στο ενεργητικό τους.
Καθένας βέβαια έχει δικαίωμα στην ελπίδα.
Μελετώντας κανείς τα στατιστικά εντοπίζει συλλόγους που εξασφάλισαν προαγωγή αλλά για πολλούς και διαφόρους λόγους δεν μπόρεσαν να σταθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα σε υψηλότερο επίπεδο.
Από την άλλη τμήματα μπήκαν στην μάχη με φόρα και συνέχισαν την ανοδική τους πορεία.
Πάντως μιλώντας με μπασκετικούς μπορεί να εντοπίσει κανείς ποικιλία τοποθετήσεων.
Αλλοι θα εστιάσουν στην πρόσφατη κατάκτηση της Ευρωλίγκα από τον Ολυμπιακό για να σημειώσουν ότι η Ελληνική καλαθοσφαίριση έχει δυναμική.
Βέβαια για να έρθει ο τίτλος οι κόκκινοι ξόδεψαν πολλά χρήματα, ενώ κούμπωσαν όπως έπρεπε το ρόστερ τους.
Στην αντίπερα όχθη ψαγμένοι μπασκετικοί αναφέρουν ότι καλή και άγια η πρωτιά του Ολυμπιακού αλλά θα περίμενε κανείς περισσότερες δυνατές φωνές.
Στην Α1 ΕΣΑΚΕ γίνεται εσχάτως προσπάθεια να μπουν στο παιχνίδι περισσότερες ομάδες που διαθέτουν διαδρομή και βαριά φανέλα.
Θα πρέπει όμως να δομήσουν τέτοια σύνολα που δεν θα αρκεστούν σε μια συμβατική παρουσία και σε αξιοπρεπείς ήττες.
Συνεπώς υπάρχει αρκετός δρόμος για να διανθιστεί η αλυσίδα.
