H βελτίωση δεν σταματά ποτέ.
Ακόμη και οι πιο σαρωτικές ομάδες που διαθέτουν τεράστιο χάρισμα δεν έχουν την πολυτέλεια να βγουν από την πρίζα.
Εννοείται ότι τα υπόλοιπα συγκροτήματα επιβάλλεται να μείνουν στην πρίζα αν θέλουν να δώσουν σάρκα και οστά στα όνειρά τους.
Αυτό το ξέρουν πολύ καλά στον μπασκετικό ΑΟΤ ο οποίος συνεχίζει το ταξίδι του στην ελκυστική Α2 Εθνική.
Ασφαλώς οι συμπολίτες φίλαθλοι επιθυμούν διακαώς να τον δουν όσο το δυνατόν πιο ισχυρό αγωνιστικά γίνεται προκειμένου να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και να περάσεις τις δύσκολες εξετάσεις.
Ομολογουμένως κάθε συνάντηση έχει τα κλειδιά της οπότε οι κυανέρυθροι καλούνται να έχουν άμεσα έτοιμα τα κατάλληλα εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
Γενικότερα ο οργανισμός πήρε πέρυσι για τα καλά το άρωμα της κατηγορίας.
Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάθε χρονιά είναι διαφορετική.
Ο εκπρόσωπός μας χρειάζεται να διαβάσει άριστα όλες τις καταστάσεις και να πάρει την υπόθεση στα χέρια του.
Με την συγκεκριμένη τακτική θα διαμορφώσει την μοίρα του προς μεγάλη τέρψη των επιχώριων φιλάθλων.
Παράλληλα δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο φετινός ΑΟΤ αποτελεί ουσιαστικά μια νέα ομάδα.
Το περσινό ρόστερ άλλαξε ολοκληρωτικά και ουσιαστικά ο Αργυρούλης έμεινε να προσφέρει μια μορφή σύνδεσης.
Βέβαια οι μυημένοι παρατηρούν ότι είναι δύσκολο μια ομάδα της Α2 να διατηρήσει σε ακέραιο βαθμό το ρόστερ της.
Όπως και να’χει όμως ο εκπρόσωπός μας θα σπεύσει να δείξει την δική του πρόταση.
Την Τρίτη το απόγευμα η ομάδα έδωσε δυνατό φιλικό στον Βίκο, ενώ ανακοινώθηκε επίσημα το πρώτο εντός έδρας τεστ.
Το Σάββατο 18.00 θα υποδεχθεί την Σκοπιανή Πέλιστερ παρουσία φιλάθλων.
Αναλυτικά στην έντυπη έκδοση

