Η αύρα της Α' Ερασιτεχνικής

Η αύρα της Α’ Ερασιτεχνικής

Η αύρα της Α’ Ερασιτεχνικής
Συντρόφευσε για μεγάλο διάστημα το φίλαθλο κοινό προσφέροντας μοναδικά συναισθήματα.
Ο λόγος για το πρωτάθλημα της Α’ Ερασιτεχνικής, που κράτησε σε αγωνία τους πάντες μέχρι και την τελευταία αγωνιστική.
Όπως είναι γνωστό τα χαμόγελα ήταν για το Νεοχώρι, που ετοιμάζει την δική του ξεχωριστή γιορτή για να πανηγυρίσει την επιτυχία του.
Όλα τα συγκροτήματα όμως έσπευσαν να ξεδιπλώσουν την φιλοσοφία τους και να βγάλουν άσους από το μανίκι τους.
Βέβαια κάτι τέτοιο δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο αλλά όσοι φόρεσαν την φανέλα θέλησαν να την τιμήσουν ιδιαίτερα.
Ετσι αγωνίστηκαν με αίσθημα ευθύνης. Ασφαλώς μετά από κάθε επιτυχία η διάθεση ήταν στα ύψη.
Αντίθετα μετά από ήττες οι περισσότεροι δεν θέλουν να τους μιλάει κανένας μέχρι να βρουν ξανά τον ρυθμό τους.
Μετά τα πρώτα αναγνωριστικά παιχνίδια τα φαβορί άρχισαν να ξεχωρίζουν.
Στην καρδιά του Χειμώνα οι καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν αλλά από την στιγμή που οι μηχανές των συλλόγων πήραν μπροστά και υπήρχε και κίνητρο κανείς δεν ήθελε να κάνει πίσω.
Με δυναμισμό λοιπόν οι πρωταγωνιστές στάθηκαν όρθιοι ακόμη και σε βαριά γήπεδα.
Δικαίως οι ίδιοι χαρακτηρίζονται από πολλούς ως αθλητές παντός καιρού.
Κάπως έτσι ο χρόνος πέρασε νεράκι και από την στιγμή που ανέβηκε η θερμοκρασία και μεγάλωσε η μέρα άλλαξαν και οι ώρες εκκίνησης.
Ο κλασικός χρόνος για την σέντρα στο τοπικό είναι στις 15.00 και αργότερα πήγε στις 16.00, στις 16.30 αλλά και στις 17.00.
Η τελευταία αγωνιστική ορίστηκε στις 17.30 αλλά η πραγματική εκκίνηση και για λόγους ισονομίας έγινε σύμφωνα και με το δικό μας χρονόμετρο στις 17.40.
Γιατί το γράφουμε αυτό; Μα πολύ απλά γιατί δεν είχαμε την άνεση να επεξεργαστούμε καλύτερα τα κείμενα και να τα στολίσουμε στον μέγιστο βαθμό.
Υπό την πίεση να παραδώσουμε νωρίς τα κείμενα υπάρχει η πιθανότητα λάθους.
Φαίνεται πάντως να ξεπεράσαμε τον κάβο, ενώ η εφημερίδα μας συνέχισε την παράδοση της πλήρους καταγραφής.
Και όλα αυτά ενώ την ίδια ώρα γίνονται και παράλληλες εκδηλώσεις άλλων αθλημάτων.
Πάντως το τοπικό συνεχίζει να ασκεί ξεχωριστή γοητεία στο φίλαθλο κοινό.
Ετσι κι αυτό αψήφησε τις καιρικές συνθήκες παίρνοντας θέση στην περίφημη σίτα. Οι αντιδράσεις του δείχνουν ότι ικανοποιήθηκε από το συνολικό πακέτο.
Βέβαια δεν έλειψαν και τα διαστήματα αγωνιστικής κοιλιάς, κάτι όμως που είναι στο πρόγραμμα.
Οι λάτρεις του είδους εκτίμησαν ιδιαίτερα το πάθος και το φιλότιμο των παικτών.
Επίσης μέτρησε και το γόητρο ειδικά σε μια σειρά αγώνων.

Γερό άπλωμα
Από τον φετινό μαραθώνιο οι φίλαθλοι δεν πρέπει να έχουν παράπονο ειδικά από το κομμάτι της παραγωγής.
Νωρίς- νωρίς τα τέρματα άρχισαν να πέφτουν βροχή ενώ δεν έλειψαν και παρεξηγήσεις μετά από μεγάλο άνοιγμα της ψαλίδας.
Υπήρξαν λοιπόν ανακοινώσεις και εξηγήσεις, οπότε η ηρεμία αποκαταστάθηκε.
Είναι σημαντικό πάντως να αγωνίζεται κανείς ελεύθερα και αυτό το στοιχείο εκτιμούν ιδιαίτερα οι φίλαθλοι.

Και μπορεί οι παλαιότεροι να θυμούνται με νοσταλγία κάποια πράγματα κάνοντας συγκρίσεις αλλά οι φίλοι των ομάδων προσπαθούν και στις μέρες μας να αγκαλιάζουν τα τμήματα παρά τις διαφοροποιήσεις της εποχής.
Οι πιστοί του χώρου δεν κρύβουν την ικανοποίησή τους όταν τα συγκροτήματά τους προχωρούν σύμφωνα με τον σχεδιασμό και συγκεντρώνουν τους απαραίτητους βαθμούς αλλά και ανάλογες φιλοφρονήσεις.
Αυτές μπορούν να αφορούν αμιγώς ποδοσφαιρικά θέματα αλλά και ζητήματα που έχουν να κάνουν με την γενικότερη συμπεριφορά.
Ο σεβασμός στο ευ αγωνίζεσθαι αποτελεί σήμα κατατεθέν, με τον αθλητικό πολιτισμό να είναι πάνω απ’όλα.
Αξίζει συνεπώς η συγκεκριμένη στάση τους να βρει μιμητές, ενώ αποτελεί ιδανική εικόνα η αποχώρηση μέσα σε ηρεμία και αποδοχή.
Αλλωστε το πάθος για την επιτυχία πρέπει κρατάει μόνο στον αγωνιστικό χώρο και αυτό χωρίς να ξεφεύγει από τα όρια.
Εχουμε την αίσθηση ότι κάποιοι μετάνιωσαν που πήγαν να ξεφύγουν.
Εκεί βέβαια έδρασαν οι ψύχραιμοι με τις πυροσβεστικές παρεμβάσεις τους να αποκαθιστούν την τάξη.
Αξίζει να σταθούμε όμως και στο γεγονός ότι συγκεκριμένες ομάδες έριξαν αισθητά τον μέσο όρο ηλικίας.
Κάποια τμήματα στηρίζουν διαχρονικά τα ταλέντα αναλαμβάνοντας το ρίσκο.
Ετσι άπαντες χάρηκαν να βλέπουν τα γήπεδα γεμάτα από νιάτα τα οποία ξεκίνησαν από την Ακαδημία των συλλόγων.
Οι προπονητές δεν δίστασαν να τα ρίξουν στα βαθιά και αυτά ανταποκρίθηκαν ιδιαίτερα ικανοποιητικά.
Κατάφεραν να βάλουν το όνομά τους στην λίστα των σκόρερ, ενώ γέμισαν το κέντρο με την παρουσία τους. Παράλληλα συνεισέφεραν και στην αμυντική προσπάθεια.
Πλέον μένει ο τελικός κυπέλλου της ΕΠΣΤ Μετέωρα- Δενδροχώρι λογικά Τρίτη 19 Μάη, Στάδιο.
Οσο για την καινούργια έκδοση του πρωταθλήματος αναμένεται να έχει πολυφωνία με συμμετοχή ιστορικών ομάδων αλλά και συλλόγων από πολλές Τρικαλινές γωνιές.
Ετσι τα ποδοσφαιρικά Σάββατα θα είναι γεμάτα.