Αυτό που έγινε χθες στα Τρίκαλα και στην υπόλοιπη, βεβαίως, Ελλάδα, δεν έχει προηγούμενο. Χιλιάδες πολίτες, θέτοντας τις κομματικές και πολιτικές τους προτιμήσεις στο περιθώριο, ξεχύθηκαν στους δρόμους και στις πλατείες για να απαιτήσουν Δικαιοσύνη ώστε να διαλευκανθούν, πλήρως και απολύτως, οι συνθήκες υπό τις οποίες έλαβε χώρα, πριν ακριβώς δύο χρόνια, το δυστύχημα στα Τέμπη. Εννοείται μάλιστα πως δεν υπάρχει περίπτωση όποιο από τα κόμματα που λειτουργούν στην Ελλάδα, στα πλαίσια του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος, επιχειρήσει να πραγματοποιήσει δημόσια συγκέντρωση, να συγκεντρώσει έστω και το 1/4 του κόσμου που μαζεύτηκε χθες στις πλατείες και στους δρόμους της Ελλάδος.
Στα πηγαδάκια πάντως χθες τα σχόλια έδιναν και έπαιρναν. Κάποιοι, δεδομένης κομματικής απόχρωσης, συνέκριναν τη χθεσινή συγκέντρωση στα Τρίκαλα, με το αμέτρητο πλήθος που είχε συγκεντρωθεί προεκλογικά όταν το φθινόπωρο του 1981 κέρδισε για πρώτη φορά τις εκλογές το ΠΑΣΟΚ υπό τον Ανδρέα Παπανδρέου.
Και κάποιοι άλλοι, εννοείται άλλης αντίπαλης τότε, κομματικής απόχρωσης, συνέκριναν την χθεσινή συγκέντρωση, ως προς το πλήθος, με τις συγκεντρώσεις της Ν.Δ. υπό την Κωνσταντίνο Καραμανλή όταν αυτός, ως σωτήρας, ήλθε το 1974 στην Ελλάδα, ευθύς μετά την πτώση του δικτατορικού καθεστώτος…
Σε κάθε περίπτωση πάντως χθες όλοι ενώθηκαν, υπερβαίνοντας τα όποια κομματικά στεγανά… Στα οποία, η Δικαιοσύνη, ως γενικότερο αίτημα, είναι αδύνατο να εγκλωβισθεί και να περιοριστεί…

