Απίστευτη πραγματικά ήταν η προσέλευση μαθητών και μαθητριών το βράδυ της Τετάρτης στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου Τρικάλων, λίγες μόλις ώρες πριν την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων αλλά και των εξετάσεων των Γυμνασίων.
Ο Ιερός Ναός γέμισε από νέα παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς, σε μια ιδιαίτερα συγκινητική ατμόσφαιρα πίστης, ελπίδας και συγκίνησης. Οι μαθητές προσήλθαν για να προσευχηθούν, να πάρουν δύναμη και κουράγιο, αλλά και να ακούσουν τα λόγια αγάπης και στήριξης του Μητροπολίτη Τρίκκης, Γαρδικίου και Πύλης κ. Χρυσοστόμου.
Ο Σεβασμιώτατος απευθύνθηκε στα παιδιά με λόγια καρδιάς, προσπαθώντας να τους μεταδώσει ηρεμία και αισιοδοξία μπροστά στη μεγάλη δοκιμασία των εξετάσεων. Τόνισε πως η Εκκλησία βρίσκεται δίπλα τους αυτές τις δύσκολες ημέρες, προσευχόμενη για τον φωτισμό και την επιτυχία τους.
«Η τοπική μας Εκκλησία στέκεται κοντά σας στην ώρα της δοκιμασίας, στην ώρα που θα προσπαθήσετε να παρουσιάσετε τον καλύτερό σας εαυτό και να φανερώσετε τους κόπους που καταβάλατε όλη τη χρονιά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης, καλώντας τους μαθητές να έχουν πίστη στον Θεό αλλά και εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο άγχος που βιώνουν οι νέοι αυτή την περίοδο, σημειώνοντας πως οι εξετάσεις αποτελούν μια σημαντική στιγμή, όχι όμως και το μοναδικό μέτρο επιτυχίας στη ζωή. «Η επιτυχία έχει να κάνει με όλη τη ζωή μας και όχι μόνο με το αποτέλεσμα μιας δοκιμασίας όπως είναι οι εξετάσεις», υπογράμμισε με νόημα.
Μετά την ομιλία του Σεβασμιωτάτου τελέστηκε ειδική παράκληση υπέρ φωτίσεως και ενισχύσεως των μαθητών, ενώ στο τέλος προσφέρθηκε κέρασμα σε όλα τα παιδιά που παρευρέθηκαν στον ναό.
Η εικόνα των εκατοντάδων μαθητών που κατέκλυσαν τον Άγιο Νικόλαο απέδειξε για ακόμη μία φορά την ανάγκη των νέων ανθρώπων για στήριξη, ψυχική δύναμη και ελπίδα σε μία τόσο απαιτητική περίοδο της ζωής τους.
Η τοπική Εκκλησία θα συνεχίσει όλες αυτές τις ημέρες να προσεύχεται για τους μαθητές, εκφράζοντας την ευχή να έχουν δύναμη, καθαρό μυαλό και καλή επιτυχία στον αγώνα τους.






