Tελευταία κυανέρυθρη αποστολή
Στο διάβα του χρόνου οι γυναίκες Θεόνη ΑΟΤ έβαλαν την σφραγίδα τους ξεπερνώντας πολλές φορές τον εαυτό τους.
Μεταξύ άλλων σημείωσαν εντυπωσιακά αποτελέσματα κρύβοντας την μπάλα, ενώ κοίταξαν στα μάτια μεγαθήρια του είδους.
Πάνω απ’ όλα συνέβαλαν καθοριστικά από την πλευρά τους να ανοίξουν το γυναικείο ποδόσφαιρο στο κοινό.
Ειδική μνεία πρέπει να γίνει για την ανάδειξη χαρισματικών αθλητριών από τα σπλάχνα που στην πορεία εντάχθηκαν σε κορυφαίους συλλόγους εκτοξεύοντας τις μετοχές τους.
Εκτός από το πρωτάθλημα υπερβάσεις έγιναν και στον θεσμό του κυπέλλου.
Ετσι το Τρικαλινό γυναικείο ποδόσφαιρο έμεινε στον αφρό για πολλά χρόνια φτιάχνοντας σχολή.
Όλα τα ωραία όμως κάποτε τελειώνουν αλλά στον αθλητισμό υπάρχουν και χαρές αλλά και δύσκολες καταστάσεις.
Με κοινή προσπάθεια και έμφαση στο νέο αίμα τα χαμόγελα μπορούν να επιστρέψουν.
Στον επίλογο ο εκπρόσωπός μας φιλοξενεί σήμερα (16.00, Δημοτικό Στάδιο) τον Οδυσσέα Μοσχάτου και θέλει να κλείσει τον κύκλο με το κεφάλι ψηλά.
Στον πρώτο γύρο η Θεόνη ΑΟΤ ηττήθηκε(11/1) με 3-1 στο Μοσχάτο. Οι Τρικαλινές βρέθηκαν πίσω στο σκορ ισοφάρισαν προσωρινά με την προσπάθεια της Ζέλεβα αλλά έφυγαν ηττημένες από το γήπεδο χάνοντας βαθμολογικό έδαφος.
To 1-0 σημείωσε η Γεωργακοπούλου. Λ στο 21’. Η Ζέλεβα έκανε το 1-1 στο 37’.
Ξανά η Γεωργακοπούλου. Λ πέτυχε το 2-1 στο 69’, ενώ το τελικό 3-1 διαμόρφωσε η Μπαστιάν στο 88’.
