koukou kiritsisxoliodigon  

www.estrikala.gr

Αναβαθμίστηκε από τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων (ΕΣΤ) η ιστοσελίδα του estrikala.gr, η οποία θα παρέχει καθημερινά χρήσιμες πληροφορίες για την αγορά και για την πόλη των Τρικάλων.
Πρόκειται για ακόμη μία πρωτοβουλία του ΕΣΤ, προς την κατεύθυνση του συγχρονισμού των τοπικών εμπορικών επιχειρήσεων με τις απαιτήσεις της εποχής και κυρίως του μέλλοντος, που είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΕΣΤ, η ιστοσελίδα θα φιλοξενεί νέα και ειδήσεις που αφορούν την προβολή δράσεων στη πόλη, που από το 2011 και μετά από την διοργάνωση του «Μύλου των Ξωτικών» έχει καταστεί τουριστικός προορισμός για χιλιάδες επισκέπτες.
«Η νέα ιστοσελίδα του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων είναι εύκολη στη χρήση της και ο επισκέπτης μπορεί να βρει πληροφορίες για το ωράριο της αγοράς, τις εκδηλώσεις και τις θέσεις του συλλόγου. Μπορεί επίσης να αναζητήσει πληροφορίες για την πόλη των Τρικάλων όπως ιστορικά στοιχεία, αξιοθέατα και χρηστικές συμβουλές. Παράλληλα η ιστοσελίδα παρέχει ενημερώσεις για τυχόν νέα προγράμματα είτε μέσω του ΕΣΠΑ είτε μέσω του ΟΑΕΔ» σημειώνεται από τον ΕΣΤ και επισημαίνεται «με σεβασμό στις επιθυμίες των μελών μας αλλά και των επισκεπτών της πόλης, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων πρωτοπορεί και ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των μελών, των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης μας».
Η εξέλιξη
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων και αναπληρωτής γενικός γραμματέας της ΕΣΕΕ Χρήστος Μπλουγούρας, έχει τονίσει: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός όπως και κάθε αλλαγή, απαιτεί κεφάλαια. Πρώτον, για να αποκτήσουν οι επιχειρήσεις τις κατάλληλες ψηφιακές υποδομές και δεύτερον, για να αποκτήσουν οι εργαζόμενοι σ’ αυτές τις κατάλληλες ψηφιακές δεξιότητες.
Το παράδειγμα της εξέλιξης του λιανικού εμπορίου τα τελευταία 100 χρόνια αποκαλύπτει πως έχει γίνει το πέρασμα από την 1η Γενιά επιχειρηματικότητας στην 3η Γενιά και ποιες προκλήσεις καλούνται οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν.
• Στην 1η Γενιά (G1) είχαμε τα μικρά καταστήματα, όπου τον έλεγχο είχαν οι μάρκες και οι διανομείς.
• Στη 2η Γενιά τις υπεραγορές, όπου τον έλεγχο τον είχαν οι λιανέμποροι.
• Στην 3η Γενιά στην οικονομία του «διαμοιρασμού»- με τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες αγορών «peer-to-peer», όπως η Alibaba, η Amazon, το ebay και βεβαίως, ή τους ιστοτόπους διαμοιρασμού πολυμέσων, όπως είναι το Facebook, η Google, το Instagram και το Pinterest που εξοστράκισαν τους διαμεσολαβητές και έδωσαν τον έλεγχο στους καταναλωτές. Και τώρα έχουμε περάσει στην 4η Γενιά που βρίσκεται υπό διαμόρφωση και τον έλεγχο έχουν οι πλατφόρμες μέσω της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης.
Αν τολμούσαμε όμως να τοποθετήσουμε τις τοπικές επιχειρήσεις στον χάρτη του λιανικού εμπορίου θα συμφωνούσαμε πως δυστυχώς το σύνολό τους βρίσκονται ανάμεσα στην 1η και τη 2η γενιά. Εύκολα είναι αντιληπτή η απόσταση που πρέπει να διανύσουμε και με τι ταχύτητα θα πρέπει να τρέξουμε για να σταθούμε ανταγωνιστικά στο παγκόσμιο περιβάλλον».

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί