koukou kiritsisxoliodigon  

Στον «δρόμο» της υλοποίησης

Στον «δρόμο» της υλοποίησης εισέρχεται το σημαντικό έργο «Ε.Ο. Τρικάλων – Άρτας κατασκευή οδικού τμήματος από παράκαμψη Πύλης έως Παλαιομονάστηρο».
Το Δημοτικό Συμβούλιο Πύλης έχει εγκρίνει την μετατόπιση δικτύων της ΔΕΥΑ Πύλης, ώστε να ανοίξει ο «δρόμος» για τις εργασίες οδοποιίας.
Με το έργο θα περαιωθεί η Εθνική Οδός(ΕΟ) Τρικάλων – Πύλης, η οποία προσφέρει ασφαλή και άνετη πρόσβαση στα γύρω χωριά του κάμπου και κυρίως στον ορεινό όγκο, καθιστώντας τον έτσι πιο προσιτό στους επισκέπτες.
Η εργολαβία περιλαμβάνει την παράκαμψη Πύλης – Παλαιομονάστηρου, συνολικού μήκους 4,50Km και είναι προϋπολογισμού 16,8 εκ. ευρώ. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 2014-2020 με συγχρηματοδότηση από το ΕΤΠΑ. Είναι η συνέχιση του έργου Καραβόπορος –Λυγαριά, Λυγαριά – Πύλη 4,5 χλμ κεντρικής αρτηρίας, 4,2 χλμ αγροτικών δρόμων, 1,2 χλμ παράπλευρου δικτύου, με ταυτόχρονη ανάπλαση περιοχών στην Πύλη.
Το έργο
Με την εργολαβία αυτή προβλέπεται να κατασκευαστεί κύρια οδική αρτηρία διαχωρισμένων κινήσεων με στηθαίο σκυροδέματος τύπου New Jersey μήκους περίπου 4,50Km.
Στο φυσικό αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνεται επίσης:
• Η κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου μήκους 1,20Km (δεξιά και αριστερά της αρτηρίας),
• Η διαμόρφωση δύο ισόπεδων κόμβων (Ι/Κ Αγ. Βησσαρίωνα & Ι/Κ Πύλης) όπου θα εφαρμοστεί ηλεκτροφωτισμός με φωτιστικά σώματα τύπου L.E.D.,
• Η κατασκευή αγροτικού οδικού δικτύου μήκους 4,25Km,
• Η κατασκευή πεζοδρομίου και λιθόκτιστου τοιχίου προς την πλευρά του Πορταϊκού ποταμού, από την αρχή του έργου έως και την γέφυρα προς Άγιο Βησσαρίωνα.
• Η κατασκευή πεζοδρομίου και ποδηλατοδρόμου μεταξύ της αρτηρίας και της Νότιας παράπλευρης οδού (1) καθώς και πεζοδρομίου προς την πλευρά της Πύλης.
Με την κατασκευή του έργου ολοκληρώνεται λειτουργικά το ήδη κατασκευασμένο από το ΕΣΠΑ 2007-2013 τμήμα από Γέφυρα Καραβοπόρου έως Λυγαριά και επιτυγχάνεται:
α) Αποσύνδεση της λειτουργίας του έργου από τις τοπικές παραγωγικές δραστηριότητες και τις σχετικές κινήσεις αφού οι εν λόγω μετακινήσεις θα εξυπηρετούνται από παράπλευρους οδούς. Μ’ αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται η λειτουργικότητα και αυξάνεται η οδική ασφάλεια της οδού καθώς κινείται εκτός της γεωργικής γης της περιοχής.
β) Παράκαμψη των οικισμών Πύλης και Παλαιομονάστηρου με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή αποφόρτιση τόσο της παλιάς Ε.Ο. αλλά και των οικισμών.
γ) Μείωση των χρονοαποστάσεων που συνεπάγεται μείωση του κόστους μεταφοράς με αποτέλεσμα την ανάπτυξη υφιστάμενων και νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων παραγωγικών τομέων.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί