Οι ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδο έβλαψαν ουσιαστικά την αγορά και για τις αλλαγές που έχουν θεσπιστεί γι’ αυτές, τονίζουν συνδικαλιστές έμποροι.
Από το Νοέμβριο του 2014 καταγράφεται και η πορεία των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων μέσω δειγματοληπτικής έρευνας σε πανελλαδικό δείγμα. Οι βασικές διαπιστώσεις, ύστερα από τέσσερα χρόνια εφαρμογής του μέτρου και συστηματικής παρακολούθησης της αγοράς δείχνουν αναποτελεσματικότητα και αποτυχία, ενώ η γενικότερη εικόνα που προκύπτει είναι ότι οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν φαίνεται να βοηθούν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αναφορικά με τα επίπεδα των πωλήσεων.